Kızlar selam oğlum 5 ay 22 günlük 20 gündür geçmeyen demiştim daha önce ki postlarımda doktorlar birşey bulamıyor demiştim özele götürdük bugün filmlerine bakıldı rsv çıktı ama sonuna gelmişiz yatış verilmedi prospan ve hava verdi tekrardan ateş yok ishal kabız yok sadece balgamlı öksürük sizlerin nasıl geçti neler yaptınız? Ek gıdaya daha geçmedik o yüzden birşey yediremem