Bebeğin ilk önce sırtı ve göğsü işe başladı kırmızı noktalar bazen büyük bazen küçük daha sonrasında yüzüne sıçradı ama böyle bişi yokluk kırmızılar ve çok fazlalar mahvoldu bebek dün de göbeğinde kaşığında vardı elini sürüyorsun tavuk derisi gibi pütür pütür kırmızı 1 kez sağlık ocağıma 1 kez özele götürdüm sıcaktan dediler geçer dediler ama çok üzülüyorum ilk defa böle bişi başıma geliyor 5 gündür geçmedi arttıkça arttı başına gelen var mı nasıl atlattınız