Kızlar size birşey soracağım kızım 8 aylıkken kulaklarını deldirmek için eczaneye getirdim 1 yaşından önce deldirmek yasak diye delmediler. Şimdi doğum gününe 4 gün var yaşından gün aldığı için deliyorlar fakat 4 güne kadar acısı geçer mi sizce yoksa uzun süreli bir acı mı yaşar tecrübesi bilgisi olan paylaşırsa sevinirim 🙏