kubukub Kızlar bu kuruluk neyden kaynaklı olur 2 haftadır böyle su vermeye başladım sütüm yağlı diye ama geçmiyo, bioderma sürüyorum nemlendirici olarak da.
Alya-Sena kubukub benim kiziminda vucudu boyle hatta pul pul boyle. Dun doktor cilt kurulugu dedi bi losyon verdi onu gunde 2 kere sur dedi
tombikinannesi kubukub hassas ciltli bi bebek sanırım benimkide öyle hatta yoğurt tadımında kızarıklarla birlikte çatır çatır kurudu çocuğumun yüzü de dahil anlayamadım. Doktor günde 3 defa mustela steloptia sür dedi
AfraAsel kubukub kuru kalmicak nemli tutmaya çalış canım sudoko krem var onu sür bence ilk kizim da benim boyleydi
syma1995 Alya-Sena saf katı vazelin sür bizimde aynı şekildeydi egzemaya çevirdi kortizonlu kremle geri toparladık vücudunu şu an sadece saf vazelin kullanıyorum şimdilik çok memnunum cildi baya düzeldi