Papatyaaa01 v12 kullanıyorum en hafifi o diye tercih ettim fakat ben alırken v11 yoktu mağazada olsa onu alırdım ben aldıktan sonra gelmişti maalesef hemde dolu paketti bütün başlıklar da vardı yine içinde. haznesi daha büyük diye onu tercih ederdim onun dışında çok memnunum, ben Philips istemiştim sulu olmayan bir modeldi ama eşimin ısrarıyla dyson aldım gerçekten iyi ki diyorum. Alacak olsam v11 alırdım v15 kütük gibi geldi bana.