Merhaba kızlar oğlum 5 aylık oldu sayılır ıkı üç gün var mamaya başlayacağım 40 günde 300 gram almış sadece. Hangi biberonu önerirsiniz phılıps avent alacağım gibi ama 5 ay emziği var mı anlamadım 6. Ay biberon emziğimi almalıyım yoksa daha düşük seviyede mi almalıyım . Bir de sma comfort sipariş verdim ama küçük boyu yok mu mamaların acaba kabul etmez beğenmezse diye.
Önerilerinizi almak istiyorum biberona özellikle aklım çok karıştı meme reddi yapmaması en büyük arzum tabi. 5. ayda artık olmaz dediler ama inşallah öyle olur .