Merhaba herkese bebeğim 6 Aylık pazartesi işe başladım eve süt sağıp bıraktım ek gıda sebze meyve püreleri de yiyor ama biberondan sütü içmiyormuş. Nasıl alıştırabilirim tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim. İşe başlamadan bir hafta önce biberona süt su koydum alıştırmaya çalıştım çok sıkıntı yaşamamıştım ama iki gündür içmiyor ne yapsam bilmiyorum çok moralim bozuluyor…