MeetJoeBlack aslanmom_ belli bir ayı yok. İstediğiniz zaman başlayabiliyorsunuz. Başladığınız zamana göre doz sayısı ayarlanıyor. Biz mesela 7. Ayda başladık. 7-9-13. Ayda bexsero, 8-13. Ayda nimenrix yapıldı.
zehraaslan Menenjit aşısı hakkında bilgim yok ,bilen yazabilir mi sağlık ocağındaki ücretsiz asilardan değil mi bu aşı ozel asilardan mi
MeetJoeBlack zehraaslan sağlık ocağı aşısı değil bu ücretli aşı. İki çeşidi var yapılan, başladığınız aya göre de doz ayarlamasını doktorunuz yapıyor.
EbruBoluKaya Lina2007 henüz vurulmadık dün 2.ay aşılarını vurdurduk 21 gün sonra menenjitler vurulacak 4000 yakın tutuyor ikisi
UykuyaHasrett Mervetnl kesinlikle sayenizde bende aynı fikre eriştim çok daha mantıklı geldi teşekkür ederim 🙏🏻
betulggd Mervetnl bebeğimin istisnasız tüm aşılarını yaptırıyorum en son 19 ocakta menenjite ve rotavirüse başladık umarım böyle şeyler görmeden atlatırız küçüklük zamanlarını 🙏🏻
neolmusyaani cevriyeee bu kadar önemli bir aşı neden bakanlığın aşı kartına geçmiyor kafam çok karışık mesela çocuk felci var kartta ama neden menenjit zorunlu gibi değil de tercih meselesi oluyo bide menenjitin geçmişi ne kadar yani son yıllarda çıkmış bir aşımı hep mi vardı gerçekten bilmiyorm öğrenmek istiyorm bilen cevaplarsa mutlu olurum