Kızlar oğlum 3 aylık burun delikleri biraz büyük ister istemez canımı sıkıyor bu durum, ha tabi sağlığı herşeyden önemli, ama insanlar yok burnu büyğk yok şöyle diyip canımı sıkıyorlar, acaba büyüdkçe değişir mi, kilo aldkça burun küçük kalır mı acaba, sizler de olan var mı snradan değişen oldu mu. Babasınım da öyle büyük burnu yol benim de yok nıe byle anlamadm Rabbimin takdiri tabiki elhamdülillah onu bize verdi, ama işte boş boğaz insanlaarn söylemesi de strese sokmuyor değil.