Perşembe günü oğlum sağ gözünden kayma ve şaşılık dan dolayı ameliyat oldu. Evden çıkarmadım hiç düne kadarda televizyon tablet telefon vermedim. Ama bugün artık televizyonu açtım ablasida çok bunaldı. Bugünde markete doğru gitsek sıkıntı olur mu acaba . Bu süreç nasıl ilerliyor. Cuma günü kontrole gideceğiz