Merhaba kızlar 🤍 yatırımcı annelerden tavsiyeler istiyorum ama önce anlatayım eşim de bende güzel bir işte çalışıyoruz çok şükür. Ayrıca birikimlerimiz var, borsa vs de takip ediyoruz. Ama ben ufak miktarlarla yapabileceğim birşey arıyorum mesela bugün maaş günüm hesabımda 1000 lira kalmış bu 1000i hiç ellemeden atayım oraya dursun, bu tip işleri normalde eşim takip eder ama bu hesabı söylemek istemiyorum bir ihtiyaç halinde bak böyle bişeyim vardı demek istiyorum ihtiyaç olmaması durumunda zaten biriksin dursun sessizce ☺️ böyle ufak miktarlarla yapılıyor mu altın döviz hesabı? 200 lira mesela atayım dursun gibi kumbara misali:)