Eailesi4 linazengin ben zeytinyağı veriyordum doktor önermişti hem çabuk toparlar hem gaz sancısına iyi gelir demişti karınlarına zeytinyağı ile masaj yapıp pamuklu bezle sarıyordum yinede gaz damlası kullandım ama zamanla bunlar yeterli oldu düzene girdi
Hilalgrsl linazengin ben doğduğundan beri tuvalet iletişimi uyguluyorum ne gaz ne pişik sorunu yaşadık ve bebeğin tuvalet ve gaz ihtiyacını önceden anlayabilmek insana inanılmaz mutluluk veriyor
linazengin Eailesi4 zeytin yağı meme çatlakları içinde çok iyiymiş memeye sürülüp emziriyorum bir taşta iki kuş oluyor.
Eailesi4 16momm 2 aylıklarken götürmüştüm günde 2.3 kez mamasına bir çay kaşığı koyabilirsin yada içirebilirsin demişti ama o vezde ki bebeklere bile yapıyorlarmış hem çabuk toparlatyor hem gaz sorunlarına iyi geliyormuş bizim burda çok bilinen uzman doktor söylemişti
dnnzby 16momm Karmom 12ayaegulll Metemommy Gonzalezz Newmomy aysenur191121 symacngl Bebeği gazlı anneler yediklerinize dikkat etmekte şart. Bebeklere ilaç vs kullanınca her şey çözülmüyor. Gaz damlasıda bebeğin gazını çıkartmasına destek olsada tuvaletini yapmasını zorlaştırıyor. Benim kızımda çok gazlı bir bebekti. Tuvaletini lavman ilacıyla yaptırdım daha 1.5 haftalıktı ve 1.5 2 aylık olana kadar hep böyle ilerledim yediklerimi kısıtladım. Masaj yaptım, sling kullandım. Her yemek öncesi 1 çay kaşığı toz kimyon yuttum ve sonralarında her şey çözüldü.. gaz yapan yiyecek listesinide ekleyeceğim deneme yapa yapa sizde gaz yapıp yapmayanları ayırt edebilirsiniz. Benim bebeğim aşırı gazlıydı ve ekleyeceklerimi ona göre kaydetmiştim
SerraD-1823 Eailesi4 clinikid diye bir masaj yağı çıktı Instagram da karşıma Trendyol dan sipariş verdim henüz gelmedi bir de onu deneyeceğim. 1.ay 14 günlük olduk doktor kolik bebek dedi relectaz verdi önce günde 4 kez 8 damla demişti ama çok gazlı bebek olduğu için her emzirme öncesi ver dedi. Sanki böyle bir tık daha iyi oldu ama tamamen çözülmedi hala ıkınıyor yavrum. Umarım masaj yağı işe yarar
Hilalgrsl eminesr bebeğin tuvalet ihtşyacını önceden anlayarak tuvalete tutuyorsunuz bununla ilgili detayı youtubdan da bulabilirsiniz prema sundari videolarından
Eailesi4 linazengin söylemişlerdi bende sürmüştm ama asitli olduğu için benim yarayı açtı kanamasına sebep olmuştu doktora sorduğum da asitli olduğu için ne piştikte ne göğüs yarasnda yada başka yaralarda kullanmayın yarayı açar kanatır demişti
Gamze_16 Eailesi4 ilhan sarı markalı bebekler için asitsiz zeytin yağı var onu tercih edebilirsiniz eczanelerde satılıyor marketlerde ben bulamadım
Hilalgrsl Esilaninannesi_ youtubedan prema sundari videoları var isterseniz onları izleyin ben çeşitli kitaplar da okumuştum bununla ilgili ve hamileyken çok araştırmıştım ama çok zor bişey değil her bezini açtığınızda bir deneyin öyle öyle çiş kaka yaparkenki tavırlarını mimiklerini takip edin ve zamanla alışırsınız o pozisyonda bebeği tutarken gazını vs cok rahat cıkarıyor Esilaninannesi_
gunesnck Emzirme öncesi karnına gaz masajı yapabilirsiniz, egzersizler uygulayabilirsiniz. ı love you masajı olarak aratırsanız youtubeda var,bizde etkili olmuştu. Her emzirme sonrası da mutlaka gazını çıkarın. Kimyon çayının da iyi geldiğini duymuştum
Eailesi4 SerraD-1823 ben sadece kiraz çekirdeği yağınn iyi geldiğini biliyorum bunu hiç duymadım inşAllah iyi gelir 🤲🏻
dydy SerraD-1823 relectaz kabızlık yapıypmus bilginiz olsun biz kaka yapamdıgı için doktora gittik o dedi onun yerine sap simplex ve biogai verdi