Kiidss Merhaba kızlar kızım 4 aylık yaklaşık bir aydır dişleri kaşınıyor bugün farkkettim ki dişi altta mi çıkacak orada beyaz bir şey var inşallah yanlış çıkmaz bilen var mı yanlış mı çıkıyor
-Sweetdream- Kiidss çay kaşığı değince çıt ediyorsa dişidir biz alttan çıkıcak diye beklerken dişlerini üstten çıkmaya başlamıştı çıktıkça tamamlanacak o dişler sırasının bi önemi yok diye biliyorum
Sungerbob Kiidss Evet normal de ortadan çıkar ilk diş ama sizinkinin yandan çıkmış 🥰 her şey yolun da bence merak etmeyin
duruguzel Kiidss dur canım daha dişin kendisi çıkmamış ki. Çıktıktan sonra o yerini buluyo merak etme
gizemcank Kiidss merhaba canım benim bebişimde öyleydi ertesi günü kayboldu damak şişiyor beyazlıyor dişleri çıkacak ya ondandır korkma olur her bebek ya yan dişini çıkarır ya üst dişini yada alt dişini sağlıklı olsun da böyle şeyleri kafana takma
Kiidss -Sweetdream- aslında demek istediğim şey sırası değil yani nasıl anlatsam çarpık dis olur ya diş etinin altında öyle mi olacak acaba diye korkuyorum
Deletedmom_83 Kiidss benimde bebeğim 3 ay 6 günlük aşırı salyası ve huysuzluk var sürekli ellerini yiyor parmaklarını emiyor salyadan üzeri ıslak acaba diş mi çıkartacak görünürde birşey yok ama 3-4 aylıkken diş çıkar mı herkes 6 dan sonra dedi bana ??
Elif1997 Deletedmom_83 benm oğlumda ayniydi 6 aylık oldu çok huzursuz belirtileri iyce arttti ama hala diş yok
Balkabagi Kiidss Merhaba canım ne yaptın doktora dalan göründün mü? Tam olarak 4 aydır aynı durumu yaşıyorduk bugün 4.kez aynı konudan doktora göründük ve diş olduğunu söylediler. Sen ne yaptın var mı bir gelişme?