Bircicekannesi59 Kızım 6 aylık tereyağı ile corbalr yapsam sorun olur mu bbir porblem yaaemiyin kullanna Var mı
Aras_mommy Bircicekannesi59 zeyntinyağı ile yapsanız daha iyi . Hayvansal gıdalar ağır geliyor bebişlere 😓
Sungerbob Bircicekannesi59 Ben zeytinyağ kullanıyorum ama arada tereyağ da kullanıyorum bebekler için tereyağlar oluyor onlardan kullanabilirsiniz isterseniz