Selamlar sizlere bir konu hakkında danışmak istiyorum oğlum 17 aylık ama kış ayına girdiğimizde beri 3 kutu antibiyotik bitirdik çocuktan antibiyotik etkisi geçince tekrardan bogaz enfeksiyonu veya kulak enfeksiyonu tekrarlıyor benim gibi olan anneler sizler neler yapıyorsunuz dün gece yeniden ateşlendii dolven verdim hastaneye götürmek istemiyorum çünkü direk antibiyotik veriyorlar sizlerin bitkisel olarak önerebileceğiniz yada izlediğiniz bir yol varmi çok sık hastalniyor hatta grip aşısını bile yaptırmayı düşünüyorum sizlerden konu ile alakalı fikirlerinizi bekliyorum