Baharbek dışarıda beklerseniz alışması çok daha zor olur, sürekli aklı sizde olacağı için yanınıza gelmek ister, oyuna adapte olmakta zorlanır. Ben oyun bitince seni almaya geleceğim diyin. Burda biraz gaddarca olucak ama ağlasa da onu orada bırakıp gitmeniz, kararlı görünmeniz gerek. İçinizden ağlasanız da bunu onun için yapmalısınız. Emin olun, ağlayarak bıraktığınız ortalığı yıkan bebeğiniz 10 dakika sonra içeride arkadaşlarıyla oyuna dalmış, evde yemediği yiyecekleri yiyor falan olacak. Öğretmenine size biraz sonra sakinleşince video veya fotoğraf atmasını isteyebilirsiniz, biz öyle yaptık içim nasıl rahatlamıştı ağlıyor diye içim içimi yerken 10 dakika sonra bir foto geldi, öpğretmenin kucağında pankek yiyor ağzı kulaklarında bizi unutmuş gitmiş 😂