uyu bazı bebekler emeklemezler,bazısı geç emekler.sakın kafanıza takıp üzülmeyin.oğlum 10 aylıkken emekledi kızım 11 aylıkken.oğlum 13.5 aylıktı yürüdüğünde kızım 14.5 aylıktı.ikiside benim çocuğum ama inanın gelişimleri çok farklı.her bebeğin gelişimi farklıdır