Sena1997 bazı bebekler çok sakin oluyor bazısı da böyle çılgın sanırım .benim kızım gibiisni ben görmedim anne karnından ergen doğdu sanki. Bu durumu ancak yaşayan anneler anlar çünkü normal bir bebek evet yemek yedirmek iş yaptırmaz belki ama bu kadarda zor olmuyordur onlara. Ben ne yemek yiyebiliyorum ne WC ye gidebiliyorum ne temizlik yapıyorum ,devamlı ağlıyor kucak ve meme istiyor , kendi başına oynamayı bilmiyor , sürekli oyuncak alıyorum bu yüzden ama kanmiyor ,birtek kendi yasitinda arkadaş olursa rahat duruyor ama bu konuda çok sanssiiz çevremizde kimsemiz yok. Tüm gün boş boş geçiyor zaten yemek yapması yedirmeye çalışmasıyla özellikle uykusu. İki saat aralıksız uyuduğunu bilmem. Öyle ki çevremde kimse bir kaç saatlik bile olsa bakmak istemiyor , sürekli cirladigindan , avucunda oynatıyor bizi iste