nazlimom_ Gece emmeyi keseli 3. Hafta oldu sol göğsüm daha yeni süt toplamaya basladı sütüm az olduğu için ağrı yapıyor hafif sertleşmiş evde adaçayı var sütü kesermi içsem
themuhtesem nazlimom_ ben grip olduğumda kış çayı diye içinde adaçayı olan bir karışım içmiştim.Sütüm hemen azaldı ama kesmedi.