Emineyilmazz Merhaba. 25 günlük Bebeğim var. Emzirirken diğer göğsümden süt akıyor akmadan saniyeler öncesi göğsümün uçlarına doğru batma oluyor. Veya iş yaparken her iki göğüsümde de aynı acıyı kısa sürsede yaşıyorum. Aynı durumu yaşayan var mı
Ceren0109 Emineyilmazz evet canım bende de oluyor oyle oldugu zaman dıger gogsunun ucunu sıvazzla sut akması geciyor sızısı da
Bircicekbirbocekannesi Emineyilmazz canım sut indiği icin oluyor. Bebek emerken bi sure sonra göğsüne sut iner buda sut kanallarından inerken yanma batma gibi bi acı yapar. Is yaparken yere eğildiğinde oluyordur buyuk olasılıkla. Göğüsler salık duruma geçtiği için yine süt iner. Banyodayken sıcak suyin altında olur. Goguste önceden sut birikmesi oldugu için dışarı akmaya başlar. Nazikce ucunu sıkabilir yada hafif bastirarak sutun akışını durdurup biraz ovalayabilirsin akması gecer. Bunun icin sevinmelisin. Sızlama demek sütün inmesi demek. Zamnla o sizlamalarda azalıyor ve canının yanması geçiyor.
Emineyilmazz Kumru_ Ceren0109 ravzaaammm melasya sağolun kızlar ♥️ İltihap falan mı dedim de doktora gitmeme 1 hafta var yine de merak ettim
melasya prolaktin salgılanıyo süt iniyo göğüslerinize.ilk aylarda 2 saatte bir olur ilerleyen aylarda ise bebeğinizi emzirirken diğer göğsünüz yine öle olur.bence hep olsun;)
Emineyilmazz Bircicekbirbocekannesi tarif ettikleriniz bire bir doğru😊 çok teşekkür ediyorum bilgilerinizi paylaştığınız için🌸