Merhabalar Meb de öğretmenim. Aralık ayında ücretsiz izne ayrıldım. Son maaşımı iade etmem gerekiyor. İdareye sordum ilçe hesaplayıp ister diyor. Ama herhangi bir şey yok ortada. İdare de çok bilgi sahibi değil yanlış mı biliyorlar acaba diye tedirgin oldum. Faiz falan işlemesin.Maaş iadesini nasıl yaptınız?