ilaydakaya21 Kızlar merhaba 2 aylık kızım var dün öğlen 2 den beri uyank yatmiyor ayağımda sallıyorm yatağa koyunca uyanıyor yatakta sallıyorm tekrar kalkiyor hiç uyumuyor neden acaba sizinde oyle mi normalde uyuyan bi bebek asla kalkmazdi zorla ben uyandirirdim
Zeliscakir ilaydakaya21 atak haftasına girmiş sanırım bizde de öyle olmuştu sakin kalın sizin stresiniz bebeğe geçer eşiniz ya da bi başkası uyutsun öyle imkanınız varsa Aynısı bizde de olmuştu yatağa koyunca uyandı hep bende reflü yatağıyla birlikte alıp yanımda yatırmıştım hiç uyanmadı 😂
Sedaaa55 ilaydakaya21 stresiniz bebeğe geçtiği uyutamıyor olabilirsiniz bende yaşadım bu durumu eşinize annenize yanınızda kim varsa ona verin sakin bi ortamda illa ıyucak diye zorlamadan sakince severek sallarsanız daha iyi olacaktır