Sedmom genetik diye birsey de var mesela bende kızımın minyonligunu baba tarafına benzetiyorum , ama siz yine de Bi cocuk doktoruna danışın içiniz rahat etsin derim , bence degistiredebilirsiniz aile hekiminizi her gittiğinizde moralinizi bozacak gibi