Sedaaa55 böyle hissetmeniz çok doğal. Bu süreye kadar elinizden geleni yapmaya çalışmışsınız. Sizin stressiz ve ruhsal olarak rahatlamış olmanız bebeğinizi emzirmenizden daha önemli. Bebeğinizi aç bırakmıyorsunuz, bir şekilde besleniyor. Büyüdüğünde onunla geçirdiğiniz güzel zamanları, ona şefkatle yaklaşmanızı hatırlayacak. Sizi kucaklıyorum 🙏🏻