zezey19 kızlar 2.5 ay önce sezaryan oldum dün regl olmuşum cevremde 6 ay 1 sene olmayanlar var erken mi acaba sütümde bi azalma olur mu
Bett1 zezey19 ilk oglumda 3 ay 27 günlükken regli oldum 3 yaşına kadar emdi hiçbir gecikme ya da sütte etkilenme olmuyor. İkinci oğlumda 4 ay 12 günlükken regli oldum gecikme olmadı tabi sütte de etkilenme olmadı şu an 7 ay 1 haftalık
Duyulurum zezey19 ilkinde 8 aylık falandim. İkincide 3 aylık oldum düzenli. Hiç sütte azalma, tadında değişiklik falan olmadı
birprensesbirprensannesi Bnde normal doğum 5bucuk aylık oldum hala dogum olmadı insandan insana değişiyor kafana takma sezaryan olup 3 ayda adet olan arkadaşlarım var
neanladinyurdagull zezey19 ilk doğumumda 45. Gün düzenli rrgl görmeye başladım ikinciy doğumundan sonra 4 im ciktikdan 10 gün sonra oldum şimdi yine olcam herade ağrım var emziriyorum bu arada