bebekbrnblm gece 3ten ber burnu tıkalı açtık 2 saat sonra yine doldu burnu hastalanıyor mu extra ne yapabilirim doktorumuza yazdım o dönene kadar
3kedili2bebekli bebekbrnblm ateş takibi yapın ev çok sıcaksa beresini çıkarın bir de evin nem oranını kontrol edin yüzde 40-60 arası olmalı düştüyse tıkanır
bebekbrnblm 3kedili2bebekli ateş yok nem için cihaz çalıştırdım 40ta su an takipteyim bere kullanmıyoruz sırt üstü değil yan yatırıyorum bir zararı olur mu acaba
bebekbrnblm 3kedili2bebekli teşekkürler nezle olmuşuz gittik doktora. inşallah beneğimi çok yormadan iyileşir
adenru bebekbrnblm geçmiş olsun bizim de hapşuruuk burun akıntımız var dört aylığız arada öksürük var doktor ne dedi sizin için ne yapabilirsiniz evde dedi
bebekbrnblm adenru nebilizatör ile 4 saatte 1,5 ml izotonik 8 saatte 1 serum fizyolojik temizleme birde ben 1 saatte 1 şırınga ile yarım bir burun diğerine yarım sıkıyorum ense altına pıt pıt doktor ciktte döküntü ates öksük ce meme redddederse direk gelin dedi
bebekbrnblm adenru öksürük çok ise sizde takip edip mutlaka inmeden ciğerlere götürün sizede çok geçmiş olsun