Bebeğim 9 aylık ve son 5 6 gündür gecenin bir yarısı kaka yapıyor yapsın çok şükür de yapınca uykusu bölünüyor geri uykuya dalmasi bayağı zaman alıyor neden böyle oldu başına gelen var mı. Bu zamana kadar asla gece kaka yapmazdı gece bağlardm bezini Sabaha kadar uyurdu uyanınca yapardı nasil geceye döndü anlayamadım