Merhaba arkadaşlar,
Benim bebeğim saatinde uyuyan, uyanan çok zor bir bebek değildi… 15 gündür şehir dışındayız, acaba yerini mi yadırgıyor diye düşünüyorum çünkü kaç gecedir 4 oldu mu kalkıyor ve uyumuyor… bir de dün tek uyku yapmak istedi daha erken değil mi… üst dişlerden bir köpek dişimiz çıktı onun zorluğu var diğerleri ha geldi gelecek gibi. Uykusuzlıktan çok ruh gibiyim. Düzelir mi.. şuan atak haftasında, bitmesine 1 hafta var bundan mı? Ay sebep araya araya bi hal oldum. Ona yardımcı olmak istiyorum pış pış yapıyorum yok, masal okuyorum yok, ninni söylüyorum yok napcağımı şaşırdım…