Yatakta ayağımda sallıyordum sonra bende uyumuşum birden düşüverdi halıya düştü yatak yüksek değil kendi boyundan kısa düştükten sonra çok ağlamadı hareketlerinde anormallik yok ama çok korkuyorum acile gitsem mi etrafta virüs kaynıyor . 11 gün hastanede yattık doğal olarak ben yatamadım rsv den yattık normalde asla böyle bir şey yapmam dikkat ederim ama uyumuşum ne yapacağım bilmiyorum