gozdeadem Arkadaşlar ye doğum yaptım daha 1 hafta oldu. Başlarda göğüs ucum yoktu. Emerek çıktı fakat okadar yara oldu ki vermeye korkuyorum artık. Bir çözümü var mıdır acaba ? Lansinoh krem iyi dediler aldım ama çözüm olmadı
karadenizl gozdeadem Sarı kantaron yağı cnm akşamları yatarken sür emzireceğin zaman sil O dediğin krem bana gram fayda etmedi kantaron yağında buldum çareyi
wawas Be lansinoh sürüp silikon gogus ucu takiyordum. Gümüş kapak yada gkgus koruyucu yoktu. Nemli kalmasini ve ucunun biyere degmemesini sağlıyordu bikac güne geçti bu şekilde