Bebeklerin düşmesini lütfen kendiniz bekirlemeyin birşey olmuşmudur olmamışmıdır diye direkt en yakın hastaneye götürün bugün eniştemin arkadaşının 6aylıj bebeği düşmüş kafasını sivri yere vurup ölmüş ve bu düşüp kafa vurma nedeniyle sıkıntılı tanıdığım bir çok çocuk var ,3 gün oluyor 14 aylık kızım kafasını duvara vurdu tuttuğum gibi hastaneye götürdüm bizi kırmızı alana yolladılar tomografi falan çektiler,bebek bı nolur dikkat edin umarım birşey olmaz çok geçmiş olsun🙏🌺