aslanbeyy Merhaba kızlar bebegım iki aylık ve burnu çok tıkalı acaba bu enjektörle bebeklerinizin burnunu hiç temizlediniz mi Bn çok korkuyorum da ?? Birde evim de lutubet var ne yaparsak yapalım yıne çıkıyor bebegımın kaldığı odaya rahat nefes alsın diye makine aldim içine hangi yağları kullana bilirim viksli krem sürmek istemiyorum yastığına filan ama çok zor nefes alıyor burnunu şimdiye kadar hep aspretorle temizledim oda yeterlı olmuyor
aselkusunannesi1 aslanbeyy canım benim bebeğimde öyleydi hastanede daha iki günlüktü burnundan çok ses geliyordu rahatça nefes alamıyordu ama nazalnem diye bir damla var yağ formunda onu kullandım o çok güzel açıyor burnu hemen ise yarıyor
gulirmak aslanbeyy rahat nefes alması için açmanız lazım burnunu birde cold mix var eczaneden alabilirsin gece omuzuna veya yakasına damlatın rahat nefes almasını sağlar
Aselincimom Ben günde 4 sefer temizliyorum maalesef doğduğu günden beri burnu hep tıkanık serum suyuyla enjektörle temizliyorum önce sağa yatırıp 2,5 cc sıkıyorum kaldırıp sırtına pıt pıt sonra sola sıkıyorum 2,5 cc yine pıt pıt sonra da aspiratörle çekiyorum
aslanbeyy Aselincimom zararı olur diye korkuyordum bugün bende yapacağım eczaneden direk ala biliyormuyuz serumu??
bejnaaa aslanbeyy canım cold mix diye bı damla var çok iyi o damlayı yastığına 2 damla damlat nefesini rahatlatır.bide serum suyu ile buhar ver ciğerini temizler burnunu açar bide aspiratörle burnunu çek benim bebeğimde hastaydı sürekli böyle yaptım sabırla geçti sadece sabret ve gözün üstünde olsun
merveatlaseymen Nebulizatör cold mix omuz baslarına sürüp hava vermek ise yarıyor birde bir ml bi buruna bir ml bi buruna enjektörle sıkıp temizlerseniz hemen toparlar 2 defa burun tıkanıklığı yasadık bende cok korkuyordum ama hiç bişey olmuyo aspiratör ilede hemen cekersiniz acılır rahatca
merveatlaseymen Yotubeden bakabilirsiniz detaylı videolar var yada saflık ocagına hemşireye rica edin yakınsa evinize en azından cesaret olur görerek yanınızda biri olarak ypmakta yaptırmakta bence☺️