En çok verdiğim şey “elime ne geçerse çorbası” 😂😂 ya bilmiyorum yanlış bir düşünce mi ama bana sadece brokoli çorbası vermek çok vitaminsiz geliyor ya da işte patates yemeği falan o yüzden o zamanlarda hep dolabı açardım 2-3 çeşit sebze kıyma soğan sarımsak pişirip blend ediyordum sonra bir de irmik veya şehriye atıp onlar pişince veriyordum hem çorba olmuş oluyordu hemde irmik vsden kaynaklı taneli pütürlü. Benimkilerin yumurtaya alerjisi var o yüzden birçok tarifi yapamıyorum en basidinden mücver bile o yüzden illa bir öğün böyle çoklu çorba yapıyordum