yagmur19_ maddi durumunuz 2 çocuğa bakmaya müsait mi?
Manevi durumunuz 2 çocuğa bakmaya müsait mi?
Aynı sevgiyi aynı ilgiyi 2 çocuğa verebilecek misiniz?
Sadece kardeşi olsun diye mi çocuk istiyorsunuz? (Eğer öyleyse bu ikinci çocuğa çok büyük haksızlık ilk cocugunuzu çocuğum olsun diye doğurdunuz ancak ikinciyi ilkin kardeşi olsun diye doguracaksaniz ayrımcılık ile başlarsiniz)
Benimkilerin arası 14 ay planlı bir şekilde hamile kaldım. Araları böyle olursa ikisiylede aynı ilgilenirim ve büyük ablalık yükü altına girmez, ikiz gibi büyütürum, birbirlerini kiskanmazlar diye düşündüm. Doğru da düşünmüşum. Eğer bebek istiyorsaniz fazla uzatmamaniz yaş aralığını cokk daha iyi. Mesela ilk çocuk 5 yaşında parka gitmek istiyor. Çünkü kendini ifade ediyor ve anlasiyorsunuz. Ama ikinci henüz bebek olduğu icin hasta olur diye cikmiyorsunuz. Ne oldu büyüğün değil küçüğün istediği olmuş oldu.
- Sınıf çocuk okula başladı zaten o yıl sıkıntılı bir yıl hepinizi bekliyor ama küçükle ilgilenmekten buyukle oturup belki ders bile yapamayacksiniz hele birde yenidogansa yandınız gibi gibi daha bir sürü örnek 😂🤭😂 ama araları az olduğu için büyük ben büyüğüm demiyor kendiminde küçük olduğunun farkinda beraber yatıp beraber kalkıyorlar aynı anda yemek yiyorlar aynı anda kitap okuyorum üçümüz ile ilgili oyun kuruyorum gibi gibi avantajı çok fazla tek dezavantajı yorgunluk 😂