Kızlar benim kızım 3 kasım 2023’te dünyaya geldi. Babasıyla aynı gün doğdu 🤭 az buz değil zor durdu içerde 38+2 de aynı abisi gibi sezaryenle dünyaya geldi. Bizimle aynı tarihliler gelin muhabbet sohbet edelim 🤞
Bebişleriniz bu ayda neler yapıyor acaba özellikle kız bebişler. Çıngırak tutuyor mu ? Seslere tepkisi nasıl kilo ve boy nasıl. Niyetim kıyaslamak değil asla üç aşağı beş yukarı fikir sahibi olmak. He birde mama ile besleniyoruz biz biberonla içirmek işgenceeeee 😔 ağlıyorum artık mama saatlerinde maalesef.