damlabahar Geçen biri yazmıştı sıfıra vurmuş bayağı uzun süredir saçları tekrar çıkmamış riske gerek yok ayrıca o toplumumuzun bir uydurması 😅
elifgocer damlabahar ay nebilim 2.5 aylık bebeğim var diyorum ki kestirsemmi smdi siz böyle diyince riske girmiyim ozaman
damlabahar elifgocer benim bebeğimde 3 aylık dökülüyor zaten boşverin kendi kendine takılsın riske atmadım bende 😁😁
Aselincimom Zaten dökülüyor bebeğim baya saçlı doğdu şimdi Bağkur emeklisi gibi kelleşti yeniden çıkıyo 🤣