Merhaba hanımlar bebeğim 1 yaşında normalde 8 aylık olana sürekli kusan bir bebekti farklı çocuk doktorlarına gittiğimde kilo alımı normal fazlasını çıkarıyordur işte fışkırır tarzda değilse korkma rengi kokusu vs takip et deyip gönderdiler. Bu arada bende sağlıkçıyım o sebeple anlarsın deyip açıkçası yüzeysel yaklaştı doktorlar bu konuya. Ancak şöyle bir durum yaşadım son bir aydır ben hastaydım bronşit oldum ama ilaçlar vs daha iyiyim şu an ama kızım son bir haftadır sadece uykuya geçerken bu emme sonrasi oluyor bir de mama sandalyesinde dik oturur vaziyette bir şey yerken öksürük tutuyor ama böyle boğazında bir şey kalmış gibi. Evde gezerken eğilip kalkarken bir şey yediğinde sıkıntı yok ayrıca uyku aşamasında öksürük olunca kafam karıştı şimdi bunun için acile gitmem saçma olacak doktorların yaklaşımını biliyorum hasta değil çünkü genel hali iyi. Tamam çocuk doktoruna gideyim desem aynı doktorlara gideceğim başka seçenek yok şu an. Belirtilerden yola çıkarak araştırma yaptım gizli reflü belirtilerini işaret ediyor, forumda da gönderilere baktım çok eski gönderiler var benzer şeyleri yaşayanlar olmuş ama okuduklarımda gördüm ki teşhisi zor olmuş anlaşılmamis başlangıçta 🥲 acaba daha farklı dikkat etmem gereken bir şey var mı şüphe uyandıracak emin olmak istedim farklı belirtiler varsa gözlemlemek istiyorum ya da dikkat etmek istiyorum şu salgın döneminde direk doktor kapısı çalmak istemiyorum açıkçası