Benım 1 hafta sürmştü. Ve artık evdekileri cift görmeye baslamıstım hemen hastaneye gittik tansiyonm düşmüş dil altı verdıler. Sezeryan ağrımı bıle unutmustum. Bu baş boyun ağrısından. Naptıysam geçmedi. Cocuğu kucağıma alınca üzerine kusasım gelıyordu. Eğilemiyordum bıle o yüzden sütüm bile inmedi 20 gün üzüntüden.