kimbumadam
Büyük şehir mantığı öyle zaten. Merkezi yok, her yer merkez, her yerde her şey elinin altında. Dediğiniz açıdanda trafik sıkıntısı olmayabilir evet. Bize aradığımız yeri tarif edemediler İstanbul’da. Yoldan geçen kime sorsak tarif edemedi, oradaki esnaflarda edemedi. Hepimiz şok 😂 Çünkü Güneydoğu ve Doğu’da yıllarımız geçti kime sorsak aradığımız yeri tarif ettiler, ederler. Eşim Ankara’lı o da aynı şekilde söylüyor. Gerçekten çok ilginç gelmişti bu bize. Ama düşününce kocaman şehir hangi bir köşesini bilsin insanlar 😄