Evet isilik olmuştur
Saçı da terli gibi. evin sıcaklığı iyiyse çok kalın giydirmeyin üstüne çok kalın ağır yorgan da örtmeyin
Birşey de surmeyin krem vs kendisi geçer
Belki anne sütünz varsa onu biraz sürebilirsiniz ama gerek yok. Önemli birşey değil korkmayın