Merhaba benim oğlum da 2 yaşında bir aydır balgamı var 1 ay önce falan başladı şurup vs kullandim sonra azaldı gibi oldu geçti sandık
Bir anda geri başladı ve bronşit oldu 1 hafta 10 gündür nebul hava kullaniyor
Ama bazen hala öksürük tutuyor balgamli gibi
atamıyor sanki hiç. ben de bilmiyorum ne olcak ogrenirsem doktordan yazarım buraya
Evet kendini öksürtunce öğürme geliyor sonra aynı