Kızlar merak ettiğim bişey var yardımcı olursanız sevinirim. 2 ay 7 günlük bebeğim var. 6 kilo suanda. İlk doğduğunda sarılığı çok yüksekti mama verdik doktorun demesiyle. 2 hafta sonra bırakmıştım. Sadece anne sütü aldı bu zamana kadar. Sütüm varmı yokmu anlayamıyorum. Hatta bi arada acaba yetiyor mu diye de sağıp verdim. Bi sağmaya 120 cc cıkıyodu. Şuanki sorum şu. Bebeğimin ağzından meme düşmüyor. Sürekli emmek istiyor. Gören de Acaba doymuyor mu, aç bu cocuk, sütün yok galiba diyolar. Bende tereddütte kaldım. mamaya tekrar başlasammı en azından gunde 1 kere versemmi napıcağimi bilemedim.