Oğlum 2.5 yaşında bu aralar sürekli TV izlemek istiyordu ve yetmiyordu yarım saat izliyordu daha çok diyordu 7/24 izlemek istiyordu sürekli aç diyordu ve kapatınca kriz geçiriyordu
TV yi dün kaldırdık
Bugün sakindi istemedi
Ama şu başladı sürekli telefondan hikaye açalım ve dinleyelim
Ben açtım bugün sıkılınca ekran açık değildi sadece ses vardı
Ama akşama kadar sürekli dinlemek istedi
Yatarken kapatınca yine kızdı
Yahu ben kısıtladıkça her şey daha berbat oluyor bu çocukta neden anlayamıyorum 🤷
Birde yani insan sıkılır ekran yok bir şey yok akşama kadar 🤷