ezgiiturkk süt kesme ilacını 2 kere kullandim ve şuan antibiyotuk kullandım hala banamısın demiyor birden kestim salça sürdüm yoksa olacak gibi degildi evet çok üzüldüm ama her yolu denedim azaltmaya gittim dahada cogaltmiştı 19 aylik bebegim sürekli istiyodu ve gece artik yarım saate bir 8 10 kere kalkiyoduk ilk gün sabah gördü ağzına aldı birdaha istemedi gündüz çok iyiydi ama gece çok kötüydü uyudu kalkti biraz oturduk kaldirdim yogurt oekmez yedirdim agladı biraz 3 saat felan uyumadi sonra uyudu tekrar uyanincada su verdim ayagimda
salladim zor birseymis benim ilk cocugum çok üzüldüm resmen bebegimi öyle isteyecekten isteyememesinden göğsümü açmak istemesinden agladim hatta 🥲2.gun gunduz yine iyiydi isteyince yine gösteriyodum kapatiyodu gece 1.gune göre gayet iyidi 3.gun dahada iyiydi ama arada aklina geliyodu bu arada sürekli onunla ilgilenmem icin kucagima geliyodu öpüyodum felan ama bana cok düstü 4.günden sonra daha iyi oldu simdi 8.gündeyiz ama arada isteyecek aklina düsüyor yeltenmiyor artik onuda çok sinirlenerek tepki veriyor üzerime çıkıyor sariliyor kucagima atliyor bende sariliyorum biraz oynuyorum öyle ama istahı azaldı gibi biraz yeni oldu ama korktugum gibi olmadi şükür ben çok kötü oldum iste şislik ağrı sanki uğundum resmen öylrle yani uzun oldu ama anlatmak istedim bende cok merak ediyordum çünkü iyiyiz sükür biraz sinir ve sürekli benimle olmak isteme olayi basladi o da gececektir simdi gece 2 3 ker kalkiyor su veriyorum biraz sallayip yatiriyorum