Merhaba arkadaşlar 3 aylık bir bebeğim var doğduğundan beri doğru düzgün sütüm gelmiyor sürekli bir çoğalıp bir olmuyor neden böyle oluyor anlamıyorum emince çok acıyor süt olmayınca düşünmekten yoruldum mama vermiyorum benim gibi olan varmı ne gibi çözümleriniz var lütfen yazın bana