esrakdgn1 ıspanak, dereotu, salata, makarna, çorba, pırasa, hamur işi, tavuk, et, kıyma, köfte, meyve, pilav, bulgur (gaz yspıyo deniyor bizde yapmadı) ek gıdaya geçmeye yakın herşeyi yemeye başladım çünkü artık kendisi de besin tüketeceği için alışması lazımdı