Efeannesi_ Doğumdan sonra oldu yırtılma olmuş dedi doktor hemoroid basur diye geçiyormuş ama yıldım iyice krem sürüyorum geçiyor gibi oluyor lavaboya çıkınca tekrar eski haline dönüyor bazen kanıyor canım çok yanıyor bu geçmez mi ya😔
gencmom_ Efeannesi_ doğal zeytinyağ içerek atlattım ben şimdi de bebeğimde var ona da doktoru doğal zeytinyağ içir dedi
gencmom_ Efeannesi_ valla canım benim bağırsaklarda sorun var büyük tuvalete 2 ayda 2 kere anca çıkarım o sıra olur acısınıda baya 15 gün falan çekerdim doktora gitmeni tavsiye ederim
Efeannesi_ gencmom_ gitmiştim 2tane krem vermişti işte genel cerrahi tekrar gitmeye korkuyorum ameliyatlik bişey fln olursa diye
fatma_erva Efeannesi_ 5 senedir kurtulamadim. Kabız olduğum zaman tuvalete gidip zorladigim da hemen dakikasına basur oluşuyor şişiyor o kadar büyük ki ve öyle acı veriyor ki oturamıyorum bile ve 2 gündür gene bunun acısını çekiyordum yavaş yavaş küçülmeye başladı. Kabız olmamaya dikkat ediyorum zorladigim an hemen basur oluşuyor. Daha önce dr gitmiştim ama krem verdi çokta kullanmadim geçmio cunku bende
Efeannesi_ fatma_erva ayni bende bu 5.gunum hala geçmedi bunun icin ameliyat mi gerekiyor acaba neyle alakalı geçmiş olsun sizede
fatma_erva Efeannesi_ Canım kabız olmamam gerekiyor benim başka bir sebebi yok. Zorlandığını da oluşan birsey mis zaten. Geçmezse ameliyat ediyorlar evet ama sonrasında genede oluşuyor mus kişiden kişiye değişir tabi . Yanlış değilsem kanıyor dediniz siz demi kanaması iyi birsey değil Allah korusun kötü şeylere yol açabilir bence siz hemen bir genel cerahhtan randevu alıp gidin kanama varsa
Cansucan20 Efeannesi_ aynı dertten yakınıyorum. Az önce doktorumu aradım hatta. Kabız olmasam bile kanama yapmaya başladı. Sinirlerim bozuluyor. Doktorda kötü bişi olduğunu düşünmüyorum ilaçları kullan geçmezse kanarsa kolonoskpi yapalım dedi. Onu da hatta sençok takıntılı olduğun için istiyorum dedi