32 aylık kızım çok dışa dönük hemen arkadaş edinebilen tabiri caizse tam bir kreş çocuğu diyebilirim. O kreş dönemi geldiği zaman bi adaptasyon sorunu yaşamayacağıma adım kadar eminim yani. Şimdi kafama takılan bişey var. Ne boyama ne evcilik ne başka aktiviteler hiçbirine karşı bir ilgisi yokken delileeeeer gibi oyuncak konuşturma istiyor. Hadi konuşturalım hadi konuşturalım. Artık babasıyla bana öğğk geldi oyuncak konuşturmaktan zaten oyun oynama özürlüsü bi insanım. Bu çocuğun bu kadar konuşturma delisi olmasının altında akran arayışı olabilir mi sizce? bide üç tane kuzeni var heeeergün onlara gitmek onlarla oynamak falan istiyor. Yoksa abartma her çocuk kendine özgüdür senin bebede bunu seviyo işte mi dersiniz?