Egenin_pamugu Erken yada geç ataklar olur mu yoksa belli bir ayı var mı nasıl hesaplıyorsunuz atak haftalarını, ve nasıl anlaşılıyor bu atak sebepsiz ağlama, uyumada zorluk, çabuk uyanma, meme ve mama reddi mi oluyor aydınlatır mısınız beni anneler
Akif23 Bence her çpcuğun kendi zamanında atakları oluyor ve geçtiğinde biz bu hafta ne yaşadık ya dercesine bi düşünüp anlıyorsunuz bir ataak olduğunu 😄. Çünkü sonrasında sakinleşip düzene giriyorlar 😊
Akif23 Bizde sebepsiz ağlama uykuya geçmede zorluk uyku düzeninde değişimler şeklinde kendini gösteriyor