Hanımlar merhaba iyi geceler ben 1 bucuk senedir falan lazere gidiyorum koltuk altı bacak kol göbek öncesinde jilet kullanıyordum bacaklarım falan hep batikti ama şimdi gayet temiz güzel uzun zaman oldu şimdiye bitmesi gerekmezmiydi hala biraz çıkıyor bazi yerlerde ince ince… 3 hafta oldu genitale başladım üst bölgede dökülmeler başladı ama ben orayı makine ile kisaltamiyorum kaptiriyorum makineye sizler nasıl yaptınız genitalde fayda gördünüz mü bide acaba yaptıranlar yazabilir mi